marți, 22 martie 2011

Postare noua

Salutare!!! am revenit, reincarcat si cu chef de scris(Doamne Ajuta!)
Rog cititorii(aia doi-trei) sa-mi dea o tema pe care sa bat/batem campii. Acum am sindromul word-ului gol. 
In alta ordine de idei, vreau sa spun zilnic cine ma enerveaza si cu cine tin.
De ex. din razboiul Irinel vs. Monica eu tin cu Iri. Iri e cool uite  aici. 

Credeam ca ma enerveaza la maxim Dana Grecu, aici e o caracterizare magistrala. Aseara am re-descoperit-o pe sora vitrega(nu ma refer la sensul de rudenie) a duduiei Grecu, pe numele ei de alint Andreea Cretulescu. Sper sa nu uit si sa revin sa dezvolt ideea asta cu Anele Pauker din sou biz. Sunt multe si intr-o continua competitie.

Mergea sa spun, ca tot romanu patriot, ca-mi place Lucian Bute. E adevarat ca-mi place omu dar vreau sa declar public ca sunt fan Nidia Moculescu. Nidia rulz!! La timpul cuvenit o sa vin si cu motivarea oficiala.

Ultima si plec......ma mai enerveaza citatele cu pretentii culturalo-filosofico-estetice de pe FB(a se citi feisbuc). Care mai de care isi da coate sa posteze cate ceva, un citat din cineva, o maxima, o cugetare, o cimilitura. Mor!!!

Astept o tema de bagat la malaxor. Aviz amatorilor

Hai pa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu